heyecanli1anne__ Altin23 şükür yalnız değilmişim 😂 bende ankaradayım herkes geceleri falan camları kapatıp yatıyor ben hala vantilatörle yatınca şaşırıyorlar ahahah ama şükür bugün yağmur yağdı serin bakalım bu gece nasıl geçecek
meteniinannesi heyecanli1anne__ Ben Bursada yım ama en ufak şeyde terleyen kocam bile şuan üşüyor ve ben vantilatörle yapıştım onsuz uyuyamıyorum😰 gerçi sıcak derdi olmasa da sırt ağrım bitmiyor o ayrı sıkıntı
Altin23 heyecanli1anne__ ay hiç sorma eşim de üşüyüp duruyor o yüzden salonda yatıyorum ben artık püfül püfül esiyor sabaha karşı😂😂
heyecanli1anne__ meteniinannesi eşim yatağa geçerken organını al diyo bıktı artık oda vantilatörden garibim ahahaha