Boğazımda batma oluyor yutkunurken falan değil özellikle derin nefes alırken veya sigara içilen bi ortamda duman burnumdan ya da ağzımdan girince o nefes batma hissi yaratıyor. Ben kendim de sigara kullanıyorum ama günde 5 tane falan içiyorum sigaradan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum bunun, ara ara bu duruma öksürükte eşlik ediyor, geceleri bal limon yiyip yatıyorum başka ne iyi gelir acaba