Elfysrbl Merhaba Ankara Bilkent şehir hastanesinde doğum yapanlar var mı ? Önerebileceğiniz doktor var mı ? Doğum süreci personel nasıldı eşler yanınıza alınıyor mu
Altin23 Elfysrbl henüz doğum yapmadım ama Necati hocaya gidiyorum çok memnunum kendisi bakıyor ve çok ilgili bir doktor. 2 ay önce arkadaşım doğum yaptı çok memnun kaldı. Gebe okuluna da gittim ebeler de hemşireler de güleryüzlü ve iyiletdi
ask7_ Bana orayı çok onermislerdi iyi olduğunu söylemişlerdi fakat uzak diye etlik şehir hastanesine gidiyorum daha kolay diye ve deniz hocam var çok memnunum hem emzirme gebelik egitimide alabiliyor musun bu sayede ücretsiz oda ve derste çalıştığın ebeler seninle olabiliyormuş çok hoş birsey
gizemro ben de necati hocaya gidiyorum çok iyi bir doktor, 18 haftalığım, ama doğuma girip girmeyeceği kesin olmadığı için özelde doğurabilirim, bilkentin doğumhanesi hakkında yorumlar kötü gibi….
Rmysa120 gizemro Bilkent şehir hastanesinde acaba epidural normal doğum yapıyorlar mı acaba bilginiz var mı ?