Bus00 Ben bugun doktora gittim 32 haftalıktan beri gidiyorum şuan 35+6 iki kere idrarımda protein negatif +3 diyo bu ne demek tam olarak internette bişeyler denmiş gidiyorum kimse bişey vermyio demiyo bunun hakkında
ipek-15 Bus00 merhaba aynı sonuç bendede çıktı ve doktoruma gitmeme daha var. Size ne söylediler konuyla ilgili kaçak var demekmiymiiş
iremclgn İdrarda protein kaçağından 2,5 gün hastanede yatmak zorunda kaldım enfeksiyon böbreklere kadar çıkıyormuş bu anlama geliyordu kelime olarak heralde