patulii Hamileliğim ama sancı nedir bilmiyorum ilki de sezeryandı, Tecrübenize ihtiyacım var, ayağa kalkınca yürütmeyecek derecede ağrım var sağ karnımdan kasığa vuruyo gibi, bebek toplanıyo gibi sanki. Yatınca az da olsa hafifliyo. Gaz sancısı olabilir mi yoksa yalancı sancı falanmı
Altin23 patulii benim şu an ilk hamileliğim 36. Haftadayım 1 haftadır bende de toplanma ve sancı oluyor şöyle 1 dk falan sürüp sonra hafifleyip gidiyor. Yalancı kasılma olduğunu düşünüyorum
Embu patulii yatınca hafifliyorsa normalimis canim bende doktoruma sancım oluyor dediğim de dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok demişti zaten nst de çıkmıyor benim sancım yalancı sancı olabilir canım sizinki de
patulii Altin23 yarım saattir geçmedi sadece yatınca hafifledi, ama sağa sola dönemiyorum daha çok ağrım oluyo, kasığıma yayılan bi ağrı oldu 😪
iremclgn 36+4üz şu an bıle oluyor arada kasıkta toplanıyor sancı seklınde batma oluyor sonra tekme atıyor bır dakık ıcınde gecıyor ama toplanınca verdiği acı fena🥹