Kızlar 4. doğum olacak en son çocuğum 10 yıl önce doğdu haliyle ben unuttum yani ağrı nasıl olur ki bide her bebekte değişir şu an 36+6 hamileyim alt tarafta gezinen ağrım var bazen kasığımda anlayamadım ne oldugugunu sanki gaz cikarsam geçecek gibi ama geçmiyor çok da değil evdekilerede bişey demedim hemen heyecanlaniyorlar bebiş gelicek diye napsam bilemedim