P16 benim de 7+5 bugün. Ve karın ağrılarım var. Arada da oluyor. Ben bebeği hissettigimi düşünüyorum, yerini bulmaya çalışıyordur diye düşündüm 🌸pazartesi de doktoruma soracağım. Ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum umarım da olmaz 🙏 sağlıkla kucağımıza alırız umarım 🌸🙏