kubrasimsekk Kızlar 36. Haftalık hamileyim. Geçen gün tuvaletimi yaparken biraz zorlandım ve vajinamda baskı hissettim elimle kontrol ettim elime yumru gibi bir şey geldi ne olduğunu anlayamadım ama normal tuvaletimi yaparken bile hafif eğildiğimde yine öne geliyor elime geliyor başına böyle bişey gelen var mı? Doktoruma rutin kontrole gittiğimde açılmam olabilir mi dedim olamaz dedi ve muayene etmedi ama kafama takıldı
Altin23 kubrasimsekk yani bebek kafası ayağı dessk suyunun gelmesi lazım anlamadım ben de başka doktora da sormalısın bence imkanın varsa özele git iki dk detaylı muayene etsin
Tazeanne2016 kubrasimsekk vajinal varis , hemoroid veya sarkma olabilir , sonuçta artan bir yük var Pelvik kaslar zayıflamış olabilir keşke doktorun bir muayene etseydi kolaylıkla ortaya çıkardı , kabız olduğun için hemoroidi önde hissetmişsin bence
valeriaa_ kubrasimsekk miyom olabilir mi acaba ? Hamileliğn öncesinde veya hamilelk sürecnde miyomunz var mıydı ?
kubrasimsekk Altin23 özele gidiyorum zaten ama doktorum açılman olsa ağrısız sızısız duramazsın diyip bakmadı. Bebeğimin başı aşağıda ama kanala girmemiş henüz o yüzden bende anlayamadım
Srfblt kubrasimsekk benim 4 cm açılmam varmış hamileyken anlamadım gayette ağrısız sızısız oluyor, çok erken haftalarda açılmam var diye riskli gebelik geçirdim ve serklaj yapıldı hatta.
kubrasimsekk Tazeanne2016 vajinal varise baktım siz söyleyince ama o şekilde değil, iç hemoroid diye bişey varmış ona benziyor görsellere baktığımda. Doktorumda çok iyidir bu ikinci doğumum ama bakmaması beni de çok şaşırttı bu hafta kesinlikle baktıracağım
kubrasimsekk valeriaa_ daha öncesinde de yoktu bu ikinci hamileliğim, siz söyleyince baktım benziyor sanki😔
Tazeanne2016 Kubrr_ Vajinal varisler: Gebelikte damarlara olan basınçtan dolayı vajina ve çevresinde varisler oluşabiliyor. Dışarıya doğru yumuşak bir şişlik gibi ele gelebilir ,( bu şekilde tanımlanması )
Kubrr_ Tazeanne2016 normal durduğumda yok ama alaturka lavaboya gidip oturduğumda dudaklarda şişlik hissediyorum dokununca bir iki haftadır böyle oldu farkettim hangi doktora gitmemiz lazım kontrol için ben ilk defa duydum çok korktum şuan
Tazeanne2016 Kubrr_ canım hayır telaş yapma bunlar ihtimaller arasında illa ki böyle olacak değil başka bir kadın doğum doktoruna görün bence, tek belirti bu değildir , ayrıca kabızlık yaşamışsın hemoroid olma ihtimali çok daha yüksek
Bumah kubrasimsekk aynisi bendede oldu ben de aynayla tras yaparken gordum ve kokrtum sonra internetten arastirirken esim bisey oldugunu anladi dedim ben ona oda bakti o hep vardi dedi bana sonra sancim oldu acilmam varmi diye bakildi yoktu kotu bisey olsa doktor derdi illaki bana hala daha var bende uzeridende beyazimsi bi kivamli bisey var surekli oda mikrop kapmasini onluyomus internetten baktim bunada
Kubrr_ Bumah hayati tehlikesi var diyor internette sen normal doğum mu yaptın doğum sırasında oralarda kanama olabilirmiş
Kubrr_ Bumah ben çömeldiğimde tuvalet pozisyonunda elime geliyor normal durduğumda bi şey yok şişlik filan yok başka bi şey olabilir mi sizde de aynımıydı yoksa her zaman belli oluyor mu
Bumah Kubrr_ bendede comeldigim zaman oluyo sen bi goster ama belki ayni sey degildir doktor bana kotu bisey olsa dersi
kubrasimsekk Kubrr_ benimde öyle normal ayaktayken bişey yok ama tuvalete oturduğumda açılınca hissediyorum