kubrasiye 35+6 yok bebek bugün çok hareketli bacak aramda ağrıyor ve sanki ağrı tüm bacaklarıma kadar yayılıyor gibi dizlerimi kadar ama sancı olsa daha çok ağrır diye düşünüyorum ayağa kalkınca da ağrıyor benim gibi olan var mı ya
Thirtyynovember kubrasiye bende 36+4deyim inanılmaz başladı ağrı bu zamana kadar hiç olmamıştı doktor artık doğum kanalına indiği için baskiliyor dedi
Ceylan3511 Aynı gün içerisindeyiz benimde bacak aram ve bel ağrım var gittim doktora asagiya olan baskıdan kaynaklı dedi. Nişan ya da su gelmiyorsa normaldir dedi