Yesimbb77 ben şahsi tecrübeme dayanarak söylüyorum, ilk doğduğu günden beri mustela kullandım ve temmuz ayında yazın ortasında doğmasına rağmen 2 sene boyunca bez kullandığı süreç bir kere bile pişik olmadı oğlum. Tabi annenin bebeğe bakımıylada ilgilidir sadece pişik kremi kullanmakla değil temiz tutmanız lazım sürekli bezini değiştirmeniz lazım