Tabi doktorunuz bilir ve gerekli açıklamayı yapar size.her insanın vücudu ve dayanıklılığı farklı olur. Dışardan toparlanmis olsanda rahim içinin de hazır olması gerekir. Benim 4 yılda 3. Sezaryenim olacak arada bi de safra kesesi ameliyatı oldum. Çok şükür ameliyat sonrası hep çabuk toparlandım ve sıkıntı yaşamadım.