benbana kızlar merhaba sizden fikir almam lazım emin olamıyorum ben geri çekilme ile korunuyorum riskli olduğunu biliyorum geçen ay 16 sında rrgl oldum regl olmadan önce bir test yaptım markası bilinmeyen ya test bozuktu ya idrar çok kaçtı bilmiyorum ikinci çizgi düz değildi üstüne 4 tane falan tekrar test yaptım predictor early negatifti ve ben günüme yakın regl oldum sonra bittikten 1 hafta sonra testi tekrarladım bence yine negatif testleri atabilirim sayfamda da aşağılarda var bana yardımcı olur musunuz gebelik yoktur değil mi bu kadar teste kan vermek istemiyorum veremem de suan ama böyle kafam karışınca başım dönüyo gibi hissediyorum en son yaptığım testi ekliyorum diğerlerini de eklerim isterseniz 
Siyahbeyaz_ benbana geçen günde paylaşmıştın aynı testlerdi negatif yani bazen yalancı pozitif verebilir .Tam koruma sağlayın geri çekilme de risk var
benbana patateslimanti suan bi durum yoktur dimi ilk testleri koymadım ama neden regl önü ikinci çizgi çıktı bilmiyorum hatalı olabilir mi veya çok idrar gelmesiyle olur mu bazı insanlar reglliyken de adet görüyormus ya ondan sormak istedim
benbana HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI suan bi durum yoktur dimi ilk testleri koymadım ama neden regl önü ikinci çizgi çıktı bilmiyorum hatalı olabilir mi veya çok idrar gelmesiyle olur mu bazı insanlar reglliyken de adet görüyormus ya ondan sormak istedim
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI benbana test bozuktur benimde başıma geldi testler bazen yalancı pozitif veriyor. Eğer olsaydı herhangi birinde illaki çıkardı
benbana Siyahbeyaz_ evet canım üste çıkmamıştı konu da yenilemek istedim incelemen için teşekkür ederim negatifse
Ggxx Regl olduysanız ve testleriniz negatifse negatiftir. Adetten önce pozitif çıkma nedeni test bozukta olabilir ya da bebek tutunamayıp adetle gebelik sonlanmış olabilir.
benbana Ggxx teşekkür ederim sadece regl olup hamileymişim diyenler oluyordu ya ondan kafam karışmıştı bilmek için sorayım dedim
Ggxx benbana ne demek. Onlatın da reglden sonra testleri negatif mi çıkıyormuş ? Eğer öyleyse bilemiyorum o zaman..
benbana Ggxx yok canım bilmiyorum o kadar bu formlarda yazıyor ya regl oldu bilemedi ama test veya doktorla öğrendi hamileliği diye