Hly_ygt Bugün hastanede farklı bir şey için kan verdim beta da baktılar <2.30 ve yine negatif. Rahim filmi hacamat her tuşa basıyorum ama 2. Çocuk bi türlü olmadı :)
Sevimlimom Hly_ygt bence biraz daha bekleyin geç dollenme olabilir yükselebilir regliniz gecikince verin bide