Gamzeckara 6 yil once ebe hemsirem sebamed önermisti simdi yine hamileyim yine onu kullanacagim. Konak vb hic olmamisti memnundum
annesininincitanesi Haticearen Incia aldık içeriği çok temiz ama ecowell de çok öneriliyor bitince ecowell denemek istiyorum 🙏🏻
Hellobeybii Haticearen badger kullanıyoruz çok memnunum, doğal içerikli bir şampuan. 1000-1200 tl aras fiyatı , 400 ml ama 4 ay gitti bize.
zeynepckmm Ben kızımda da oğlumda da sebamed kullandım doktorumuz Dalin sokmayın eve asla demişti. Sebamed önermişti ve çokta memnun kalmıştım konak vs hiç olmadı sebamedi düşünebilirsiniz ben e bebekten alıyordum sadece orda 750 ml satılıyordu ve uzun bir süre gidiyordu bana
Melllike Haticearen siveno yada ıncia. İkiside aynı şirketin farklı markaları. Ikisininde içerikleri aynı ve temiz. Şampuan,duş sabunu, bebek yağı, güneş losyonu,çamaşır sabunu,diş macunu ben hepsini siveno aldım. Bebek yağı arada ıncia da aldığım olmuştur.
zynpknt Haticearen ben sebamed kullanıyorum doğduğundan beri ama sanırım ecowelle geçicem çünkü rahat battı 😂