Nasibveannesi benimde temmuz sonu dogumum inşAllah.. sanırım tutamayacagım suan bile acıkınca susuz kalınca kendimi kötü hissediyorum. O ay kontrolde doktora danısırım internetten arastrmıstm gerçi hiç bir doktor önermiyor neticede can taşıyor olacaksınız ve onun en cok kilo aldıgı son aylar , sırf sonradan borcum olmasın diye bebegimi riske atamam sanırım