kurkmantosuzmadonna ppmerlina çok çok güzel. Çok seviyordum ben. Evleri mükemmel çok bakımlı. Trafiği rahat. Tek eksisi sebze meyve çok taze istediğin özellikte bulamıyorsun.
Burnosunn_annesi ppmerlina çok teşekkür ediyorum yemiş kadar oldum artık İzmir’e gelince içerim kahveni o arada yemiş olurum 😀😀
ppmerlina kurkmantosuzmadonna +1 hepsine birebir katılıyorum Ve meyve sebze balık vs çok da pahalı aynı zamanda. Hep batıdan gidiyormuş oralara
ppmerlina MadameTussauds ben 81le kaldım 76ya inmiştim şimdi 80-81 arası hep ne eksik ne fazlaa djdjd