busraa12_ Pazartesi günü 12+1 olucam ikili tarama testi için perinatolojiye randevu aldım, kimileri sadece kan alınıyor kimileri de ultrasonla bakılıyor diyoe hangisi doğru acaba? Cinsiyet öğrenme açısından da bir faydası vs var mı
Esmakeskin busraa12_ 12 haftalıkken zaten kendi kadın doğumcun ense kalınlığını falan ultrasondan bakıyor . 2 li yaptırmasan da bakıyor . Sonra normal kadın doğumcunda istersen ikili test alıyor kan veriyorsun sadece . Perinotologa ben bu hafta gittim 20 haftalığım detaylı için
tarhanfur Ya bu ikili tarama testi ne arakadaşlar kimisi yaptırma diyor hiç bi bilgim yok ilk hamileliğim