ozo5565 Merhaba gebeliğim 9. Haftasında. Saçlarımda inanılmaz bir dökülme var bu yüzden kestirmek istiyorum ama çevremde herkes gebe saç kestiremez diyor batıl bir inanışla bu durum ister istemez beni de gerdi siz ne düşünüyorsunuz?
Papatyaaam1 ozo5565 valla ben kestırdım batıl ınanclar bunlar çocuğun ömrü kısa olur dedıler bana da saçla bebegın ne alakası var 😂
maviportakal_ ozo5565 ya kestirmenin bebeğe bi zararı yok ki boya falan hadi kimyasal soluma deriden temas falan ne ise ama kestirmek tamamen batıl saçımın önü uzadıkça kesiyorum ben de
Catperson ozo5565 ben kestirdim. Zaten boya bakım yapamıyoruz bari kestirip modelini değiştirebilelim😂