idilaytun Mucizem_63 çok geçmiş olsun. Sulu akıntı dışında başka semptom oldu mu vajinal enfeksiyon için
Merviskooo Mehtap_00 evet sanki losyon gibi ama aynı zamanda su gibi de geliyor (iki akıntının geldiği yerler farklı) ikisi içinde normal dediler bana
Mehtap_00 Merviskooo bende de şeffaf geliyodu ama bugün sabah yoğun bisekilde beyaz geldi inşallah benimkide normaldir teşekkür ederim
Mervergun idilaytun olabilir benimde öyle günde kaç kere iç öamaşırı değiştiriyorım sırılsıklam oluyor
Merviskooo Mehtap_00 eğer kokusuzsa ve yapısı süt kesiği gibi değilse endişe etmenize gerek yok 😊 ama çok rahatsız oluyorsanız yine doktora sormakta fayda var tabii
DuruDefne_mommy idilaytun 29.haftadan sesleniyorum akıntı hala devam ediyor duracağı yok gibi doğuma kadar😅
basak19 idilaytun bende de bu aralar oluyor 12 haftalık olduk dün altıma kaçırıyor gibi hissediyorum ama renkli felan değil
Mehtap_00 Merviskooo ya kokuyo gibi aslında ama gebeligimin başından beri herşey de kokuyo gibi geldiği için ayırt edemiyorum 😂