Melisaelf Oğlumuz olacak en başından beri Zeyd düşünüyorum aslında ama Alparslan da düşünüyor eşim kararsız kaldım
Melisaelf staRmama aslında Arapça istiyorum kızımın adı da Zeynep zaten ama Zeyd kulağıma Hoş gelmişti aslan Zeyd mesela ama Alparslan da çok hoş
staRmama Melisaelf zeyd ve Alparslan aşırı zıt alakaları yok ki canım. Arapça koyabilirsin ama zeyd suriyeli ismi gibi. E biliyorsun ülkemizdeki sorunu yarın bir gün çocuğunla suriyeli misin diye dalga geçilebilir. Geçenlerde bir öğretmen yazmıştı sınıfta suriyeli erkek çocuklarının ismi genelde zeyd oluyormuş
tarhanfur Melisaelf yaaa bizde alparslan veya zeyn düşünüyoruz 😄 aslaa isime karar veremiyoruz yaa kız isimlerinde seçenek daha çok gibi
Melisaelf tarhanfur cidden zor ya bir ömür bu isimle yaşayacaklar babası kızımızın adını koydu ben de oğlumuza koyayim Dedim kararsızım
Seymatrkay Daisyy000 Düşün bak benim kocam İslami isimlerin peşinden koşan biri. Ben de öyleyim. Düşüncesini duymak için ( biliyorum ama ağzından duymak istedim) Zeyd ismi hakkında ne düşünüyorsun dedim. Çok fazla Arapça dedi. Bizi niteleyen, kültürümüzden bağımsız bir isim. Böyle bir isim koymam dedi. Ki ben de aynı düşüncedeyim. Arap kültürünü niteleyen tüm isimlerden uzağım.
Snowel Alparslan telaffuzu zor geliyor bana.Herkes düzgün söyleyemezmiş gibi,mesela Alpaslan der çoğu kişi,tabi bu benim fikrim.
Bebegim3444 Melisaelf çocuklarımdan birinin ismi Alparslan. Daha iki yaşında değil çok zeki ama bir o kadarda fırlama 😃
55-altintas-55 Melisaelf bende aynı isimleri düşündüm ikna edebilirsem ikisinide koymayı düşünüyorum iki isim daha iyi oluyor çocuğun enerjisine iyi geliyormus Alparslan zeyd istiyorum bende zeyd anlamı zaten çok iyi
Melisaelf 55-altintas-55 evet Alparslan kısa değil ya tek yeterli gibi ama Zeyd bence yanına mesela aslan Zeyd hoş olur