Havva1990 allah verdiyse bi bildiği vardır canım bunun için sonlandırma yapmak asla doğru değil ve 18. Haftaya gelmişsin artık hareketlerini hissediyorsun nasıl kıyabilirsin ki, bakamam desen erke n haftalarda böyle bişey düşünsen neyse de yolun yarısı bitmiş bile, kaşıntıların için eminim ki bi çözüm vardır ama benim bildiğim kolestaz 7. Aydan sonra başlar senin ki şuan başka bişey olabilir, doktora git tedavi odaklı ol küçücük cana kıyma, şuan ha ona kıymışsın ha yaşayan evlatlarından birine, bu da senin imtihanın öyle düşün bol bol dua et inşallah hayırlı bir evladın olur ve bu düşüncenden vazgeçtiğin için binlerce kez şükredersin umarım