Süreciniz şu an nasıl ilerliyor? Doğum normalde 4 eylül gözüküyor ama 1 haftab10 gün bekleyelim dedi 2 3 günde 1 nst lerle bebeği takip edelim dedi doktorum. Şu an için açıklığım 1 cm. Eğer sancılarım gelmez ise ve bebeğin sağlığı kötüye giderse sezeryan olacağım. 4 cm olmadan da suni sancı vermem diyor doktorum. Açılmaz diyor boşuna yoramam seni diyor. Sizin süreç nedir?