Ben 9+6 Haftalık Gebeyim Kahverengi Lekelenmlerim Oluyordu Zaten Ama Ama Bi Kesiliyordu Bi Geliyordu Progestan Fitil Kullanıyordum Ama Bu Gün Sabah Uyandığımda Lavaboya Gittim İdrarımla Birlikte Bi Kanama Sanırsın Adet Oluyorum Doktoruma Yazdım Hemen Oda Yanına Çağırdı Gittim Bebekte Bi Sıkıntı Yok Kesede Bi Sıkıntı Yok Bu Kan Nerden Geliyor Aceba Dedi Başına Böyle Bir Şey Gelen var mı fitili ağzımdan almamı söyledi bide iğne yaptı Progestan lütfen cevaplar mısınız başına gelen var mı ?