Merhaba hepinize öncelikle. Geçen hafta perşembe hamile olduğumu öğrendim 645 beta hcg ile 2 gün sonra 1745ti. Geçen hafta cumartesi kese boyutu 4mm . Pazartesi 6.1mm. Bugün ise 10.mm olmuştu. Sadece keseyi gördük yolk kesesini göremedik. Doktorun dediğine göre 4 hafta 6 günlükmüşüm. Kese çevresinde kanama var dedi. Progestan verdi. Kanamam,lekelenmem yok. Bu düşük riski anlamına mı geliyor. Ağır kaldırma dedi sadece. Çokta bir açıklama yapmadı bana. Düşük riski mi var yani şuan ?