Deletedmom_297 doimom erkekte toprak ismini yakıştıramıyorum çok akran zorbalığına maruz kalacak bir isim gibi ama tabiki sizin tercihiniz öbemki doğa çok güzel 😍
bkb35 doimom ikisi de çok güzel isimler. Bir arkadaşım kızına doğa oğluna doruk koymuştu. Çok uyumlu olduğunu düşünüyorum ben tabi karar sizin gönlünüze yatan ne ise o olsun 🩷
doimom bkb35 bende kararsızım aslında kız olursa Nil de çok hoşuma gidiyor, erkekte de doruk, doğaç hoş geliyor bakalım belli olsun hayırlısıyla💖