Arkadaşlar merhaba 14+6 ikiz hamileyim tüp bebekle hamile kaldım 11 . Haftamda yoğun bi kanama yaşadım hemen doktora gittik çok şükür bebeklerim sağlıklı serum iğne falan yaptılar 5-6 saat sonra çıktık hastaneden kanamam kahverengiye döndü ama hala kahverengi lekelenmem devam ediyor bazen yoğun bazen az oluyor doktorum kırmızı kanama olmadığı sürece korkma dedi ama yine de tedirgin oluyor insan başına böyle bişey gelen varmı. Bazı hamileler de Doğuma kadar lekelenme olıyormuş diye de duydum bilgilerinizi paylaşmanızı bekliyorum rabbim hepimizin yavrularını bağışlasın