Anne1924 İlk 3 ay cok iyi kilo aldigi icin belki bir duraksama evresine girmis olabilir doktorlar persentiline gore degerlendiriyor. Sizin bebeginizin kilo persentili de masallah guzel o nedenle endiselenmeyin. Bu kilo almama olayi birkac ay daha devam ederse o zaman doktorunuz belki mama takviyesi tavsiyesinde bulunabilir. Benim 2cocugum var ikisi de cok zayif dogdu ilk 3 ay iyi kilo aldilar sonra kilo alimlari yavasladi gerci 2.bebegim su an 3 aylik, ilk cocugumun persentili hep dusuktu hala oyle ama doktorlar sorun yok genetik dediler ekim’de 5 yasina girecek insallah, doktorlar sorun gormuyorlar. Bizim doktorumuzun dedigi bir laf var buyuyup buyumemesini kilodan degil boydan anlariz, eger boy uzamasi devam ediyorsa sorun yoktur der.