Xsevgi53 Dryakbts bende sizinle aynıyım 31 ağoustoa ilişkimoldu 24 de battı. 2 3 gündür kaşık ağrısı ve iç çamaşırım bildiğiniz su ya yumurtlama oldu yada başka bişey emin olamıyorum nasip olursa bende 2 çocuk düşünüyorum
Dryakbts Xsevgi53 geceden beri bende kasık ağrısı çekiyorum iki büklüm yürütüyor beni. Daha önce bu kadar ağrı yasamadım. Senin pik ne zamandı canım . İnşallah iyi haberler alırız.
Xsevgi53 Ben ovülasyonla takip etmiyorum 2 3 günde bir ilişki şeklimde gidiyorum ne zaman tutarsa hesabı ama sanırım bugün pil olacak takvime baktığımda
Dryakbts Xsevgi53 bende ilk defa deniyorum ovulasyonu. Takvime göre yumurtlamam 9 eylğl gösteriyo ama test dün gösteriyordu. Birwz fark olabiliyormuş arasında canım .
Xsevgi53 Dryakbts doğrudur Van’ım ama bende kolu hassasiyeti çok var yiyemiyorum yemek test içinde erken psikolojik mi acaba diyorum test aldım ama adete yakım yapacagım
minaaa20 ecemiyy canım benim kaşık ağrım geçti dün dayanılmaz bi ağrı vardı gün boyu , bugün sadece sağ kasıgımda doluluk hissi var . Sende durumlar nasıl
ecemiyy minaaa20 canım benim dün yumurtam çatladı çatlamadan önce geri çekilmeli bi kaçamak oldu bu sabah bi baktım pik bitmiş yani çatlamada ilişki oldu gerçi tutma ihtimali çok düşük ama öyle olunca kasık ağrım btti bugünde göğüs ağrım başladı 😂
minaaa20 ecemiyy çatlamada ilişki olunca tutmuyor mu? Ovulasyon yapmadım için hiç bilmiyorum böyle şeyleri . :)
ecemiyy minaaa20 canım bende ilk kez bu ay denedim pik oluyo yumurtlama günü iki çizgi kopkoyu oluyo o gün birlikte oluyosun çatlayncada spermle yumurta buluşuyo🥳 yumurtlama gününü buluyosun yani ama ben geri çekilme oldgu için tutmaz diyorum
twomam minaaa20 kan da dahi çıkmaz arkadaşım test boşa yapma yumurtlama döneminde olabilirsin belki yerleşme henüz olmaz