arsesraa Kızlarım sizce değer iyi mi daha adetime 4 gün var yükselir mi sizce? Siz nasıl ogrenmistiniz
SuEr_Tu1512 arsesraa Bende adete 5 gün kala 38le öğrenmiştim şuan 31 haftalığızz🥹 İnşallah seninde sağlıklı ilerler ve sağlıkla kucağına alırsın 🤲
maco61 arsesraa olabilir. Kalp atışını duymak için sabırsızlanıyorum. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
arsesraa maco61 amin amin canım senin de inşallah zaten buradalarda mutlaka konuşuruz süreç içerisinde
arsesraa SuEr_Tu1512 ay inşallah canım ya acaba düşük mü diye kafama taktım ama önemli olan artışıymış
SuEr_Tu1512 arsesraa Evet evet ☺️ Ben 2 gün sonra falan vermedim adet olcağım gün verdim, yükselmişti
Sevgiiss arsesraa bende dört gün kala 29 ile öğrendim bu ikinci hamileliğimi oğlumu da 4 gün kala 31 ile öğrenmiştim 🥰
arsesraa Sevgiiss ay o zaman kafama takmayayım normal bir değer gibi şimdi heyecanla yükselmesini bekleyeceğiz 🥹