Burcukayram bizim öyle bir durumumuz yok ama bende beraber yatmayı sevmeyenlerdenim. Uyku konforum aşırı düşüyor, ayrı yatmayı tercih ederdim açıkçası 😂 eğer ilişkinizi, aranızda ki muhabbeti etkilemiyorsa bence sorun yok. Her ilişki dinamiği farklı bazılarının bu durum arasında soğukluk yapabilir ama kesin öyle olacak diye bir şey yok yani. Ya da başka bir sorun mu var acaba sordunuz mu yani rahatsız eden durum neymiş