Bebivekedi elbise de ekleyin bence çantanıza, ben 1 tane elbiseli, 1 tane alt üst takım aldım. Gebe okulunda özellikle elbiseli daha rahat oluyor dediler, normal doğum yaparlar için kanama falan kontrolü daha kolaymış, sezaryen olanlar için de bel lastiği dikişleri rahatsız etmesin diye elbise önerdiler.