bsrm Merhaba yarına beta hcg baktırmam gerekiyor. Hangi hastanede ne kadwr bakiliyor bilem var mı acaba
Biminikannesi bsrm yıldırım doruk da daha uygun canım ama kesinlikle değmez devlet hastanesinde baktır 2 saate çıkıyor özel de aynı Şevket e yada çekirge git yakın hangisiyse
bsrm Ayseguls_baby bende ücretsiz baktrdim ama 53 cıkti kan ignesi başlamam gerekiyor o yüzden tekrardan baktirmam gerekiyor
Neoncivciv Hastanenin aile hekimliği bakıyor. Mesai saatinde gidebilirsiniz. Yada etlik şehir hastanesi akşam muayenesi de var ordan da isteyebilirsin
bsrm Biminikannesi evet dogru söylüyorsunuz ama doktorum tekrarlamamı söyledi. Saglikli yükselık varsa kan sulandirici igne kullanmam gerekiyor
Mhafsaa1212 bsrm düzenli arttığına bakmak için ilk baktırdığın hastane en doğrusunu gösterir ilki nerde verdiysen ikincisini de orda ver canım lab. Lar farklı olunca sonuç farklı olabiliyor
Biminikannesi bsrm anladım kuzum o zaman nasıl rahat edeceksen öyle yap Bursa da yaşıyorum ama fiyatlardan emin değilim