Hemen hemen 1 ay kaynanamda kaldım düşük riskim vardı diye sonra eve geldim kendi ailem buzluğuma yemek yaptı eşim hep dışarıdan söylüyordu dışarıdan yiyorduk kızıma basit yemekler yapıyordum hemen şimdi de bir şehriye çorbası yaptım mahvoldu şişti kocaman oldu suyunu da az kattım niye böyle oldu ya yemek yapmayı unuttum resmen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 döktüm onu şimdi yeni baştan yemek yapıyorum