Kızlar doktorum bebeğimin 4 kiloyu geçtiğini ve normsl doğum yapmamın riskli olduğunu söyledi😞 halbuki normal çok istiyordum ve çok inanmıştım yapabileceğime. Ama önermiyorum riskli dedi. 4 kilo üstünü normsl doğuran var mı ? Sizce hiç risk almamalı ve sezeryan mi olmalı yoksa normal mi ilerlemeli ?