eymanurAykutTademir
Ben 39+4 günlük erkek çocuk hamileyim kadın Doğum doktorum 37 de gittiğimde Şubat sonu Mart başı dedi 38 de çok sancılandım böbrek kumu döktün dedi acildeki doktor açılma çok az var sancın da dedi iki gündür ağrımda yok karnım da yukarda bu Cuma kontrolüm var acaba suni sancıyla Doğum yaptırırlar mı yoksa bir hafta daha bekletir mi doktor 😒 kemiklerim falan çok agrıyor psikolojik olarak bir hafta daha beklemeye kendimi hazırlamam lazım merak ediyorum