maviportakal_ Ben 37.haftaya kadar çalışır raporu alıp okuluma teslim ettim bunu bir yere işliyorlar mı işliyorlarsa mebbiste falan bunu görebiliyor muyuz
Busra6694 maviportakal_ hocam benim bildiğim benimkini öyle yaptılar çalışabilir aldığınız için 37.haftada izine ayrılınca isleyecekler raporda beklenen doğum tarihi yazıyor ya o tarihe kadar daha sonra da doğumda hastane size doğum raporu verecek onu isleyecekler
Catperson maviportakal_ işlediklerini biliyorum, ben verir vermez hemen ilgili idareciye götürmüştü müdürüm işlensin hemen diye. Nereye işlediklerini takip etmedim ama.
gecegunesim Catperson Busra6694 Berilk dnz1616 gozde-3535 Busra6694 maviportakal_ Merhaba hocalarım benimde ilk gebeligim , 38de ya da 39 da doğum yapınca dogum öncesinde izin yapamadıgımız o 1 -2 hafta dogum sonrasına erteleniyor mu. Bilginiz var mı??
goktug12_ maviportakal_ hocam bende 38 haftadayim hala biryere islenen birsey yok, sizinki nasil oldu
[silindi] Busra6694 Ben de bir şey sormak istiyorum da zorunlu görevimin bitmesine 2 ay kala izne ayrılcam o izin de görevden sayılıyor mu yoksa göreve dönünce onu tamamlamam mı gerekir? Yoksa işime döndüğümde tayin isteyebilir miyim
dnz1616 maviportakal_ 37’de tekrar almanıza gerek yok. Zaten raporunuzda izin tarihiniz yazıyor. 37. haftadan önce çalışamaza döndürmek isterseniz o durumda yeniden almanız gerekir.
Busra6694 dnz1616 hocam mantıken 32deki islenmez ki çalışmaya devam ediyoruz 37de de izinli oluyoruz ve mebbiste izinlerimiz görünüyor 32de aldığımız çalıştığımızda dair rapor durum bildirir gibi birşey asıl izin 37de başlıyor