bebetoli kitap aldım, ptt ile gönderim yapıldı, ptt de kargoyu getirmeye çalışmayıp evde bulunamadı diyerekten iadeye gönderdi:)
Sonra hem benden hem de satıcıdan kargo ücreti kesmişler iade ettiğim(!) için.
O günden sonra tekrar kullanmadım, iki taraflı mağdur olduk.