penbe_karisi Bamyayi çok fazla pişirirsen salyalanir aşko bişey olmaz yaa nolcak afiyet bal şifa löp löp et olsun fıstığa♥️
[silindi] visnelicheescake yok aşkım kıza yapıyorum diye sıkmadım valla sıksa mıydım gı? Limon vermedim daha hiç
visnelicheescake [silindi] evet bamya yemeği yaparken sikman lazım yoksa bamya salyalanır eşimin ailesi bamya üreticisi 😁
[silindi] visnelicheescake kız kendimize yaparken sıkıyorum ben ekşisi güzel oluyo diye 😂😂 ama kızımın yemeğine sıkmadım daha önce limon vermediğim için