minikmucizemm__ Merhaba kızlar 28 . Haftamdayim bugün ilk kez leke tarzı bişey gördüm böyle turuncu açık kahve gibi sizce neyden oldu dün doktor kontrolündeydim bir sorun yoktu normal midir ?
myangelson minikmucizemm__ leke hiçbir zaman normal değildir bir acile gidin. Enfeksiyon olabilir o da lekelenme yapıyor
ppmerlina minikmucizemm__ doktora gitmenizi öneririm Çoğu zaman normal görülebiliyor ama garanti olsun
myangelson zeyyynep mantarda hiç başıma gelmedi yapmior diye biliyorum. Anca tahriş olacak o şekilde o da dış tarafta yapıyor zaten yanma ve hafif pembe lekelenme. Genelde idrar yolu enfeksiyonu yapar hatta biraz ileri seviyesi oluyor o
zeyyynep myangelson bana enfeksiyon var dedi ama mantar mı idrar mı tam emin olamıyorum unuttum o an ki şeyle
Edevrim minikmucizemm__ doktorunuza danışın ne olur ne olmaz içiniz rahat olur inşaAllah hiçbirley yoktur
myangelson zeyyynep fitil verdiyse mantardir. İdrar tahlili yapıp toz antibiyotik verdiyse veya bol su iç dediyse idrardir
myangelson zeyyynep progestan düşük onleyicidir mantara enfeksiyona verilmez bence siz bir doktora gidin