Nymom 36+2 yiz 💙
2 gündür bel ağrısı çekiyorum çok zorluyor artık
22 Eylül nasipse doğumum 🥹
Sabırsızla abisiyle bekliyoruz 🥲
Eşimden evimden 4 aydır ayrıyım annemde kalıyorum riskli gebelik diye oğlumla baya sıkıldık bunaldık evimizi babamızı özledik.
Doğumu yapıp hayırlıca evime gitme hayali kuruyorum Rabbim nasip eder inşallah
Allah kimseyi evinden etmesin çok zor ya bir yere sıgamamak. İnşallah bu günlerde geçecek allahın izniyle sağ sağlim kucagıma alacağım abisiyle tanışacaklar inşallah 🙏 🥹💙