Merhabalar ben 36 haftalık hamileyim geçen gün kan vermiştim vücudunda enfeksiyon var dediler beyaz kan diye bişey biraz yüksek çıkmış dedi devletteki doktorum sonrasnda özeldeki doktoruma gittim hamilelikte normal yükselebilir bu değer dedi yoksa buraya sedyeyle gelirdin bişeyin olsaydı dedi biraz da idrar yollarımda enfeksiyon vardı acaba o da etkilemiş olabilir bilgisi olan var mı