Hanim123 ben doğum yaptığım için bu uygulamaya giremiyorum artık diğer uygulamaya alıyor beni otomatik olarak o yüzden mesajınızı görmedim. Kabızlığım devam etmiyor kullandığım ilaçlar sayesinde kabızlığımı çözdüm zaten, aynı zamanda yediklerime dikkat edip ciddi anlamda sıvı tükettim, ve elimden geldiği kadar da hareket etmeye çalıştım, hiçbir şey yapamasam apartman merdivenlerini inip çıktım, ama benim köpeğim olduğu için zaten onu tuvalete götürüyordum ve o hareketlilik bile iyi geliyordu. Kısacası kabızlığın çözümü bol sıvı, lifli gıdalar, eğer bir hafta on günden fazla tuvalete çıkamazsanız da o zaman ilaçlar oluyor maalesef, tekrardan çok geçmiş olsun.