Azad Merhaba 31+6 haftalıkim ikinci hamileliyim bu bir oglum var Ahmet adi shimdikiside erkek ama halya isim secemiyorus sizce Azad mi Ayaz mi daha guzel
Aynurgul Son 1-2 senedir Ayaz’dan bööö geldi,her önüne gelen Ayaz koyuo 😝bence Azad en azından farklı 👍
Almilam Azad ayaz ismi çok yumusak geliyor bana Azad daha oturaklı hep bebek kalmycak sonucta büyüycek herkes ayaz koyuyor artık hic hoslanmıyorum ayazdan valla 🤔😐🙄