ben de nisanda planlayarak ilk aydan hemen hamile kalmıştım ama 6 haftalıkken evde düşük yaptım. sadece 1 ay korundum. hala deniyoruz bakalım nasip gerçekten bu işler ama insan bi kere o hissi tadınca tekrar hemen istiyor. 4 ay daha olmazsa doktora gitmeyi düşünüyorum