Bugün doktora gittim hamilelik planlıyoruz.Bana rahmin geride biraz dedi ve sol yumurtalığım tembelmiş. Sağ yumurtalığımda yumurta oluşmuştu. Sizce zor mu bebek sahibi olabilir ? 4 ay öncede 1 düşük yaptım bu durumu yaşayanlar lütfen bana yardımı olabilirler mi ?