Elfpltt Kan sulandırıcı iğne kullanan annelerim. Normal doğum mu yaptınız sezaryen mi oldunuz. Yani iğne kullanıp normal doğum yapabiliyor muyuz
merve66496_ Elfpltt normal yapmıştım ilk kızımda hiçbir sorun yok canım. Bunda da hamileyim yine inşallah normal istiyorum
Elfpltt merve66496_ İnşallah 🙏 ben ilk hamileliğimde iğne kullanmadım. 2. Hamilelik kullanıyorum şuan. Çoğu kişi normal doğum yapamazsın falan dediği için kafam karıştı
merve66496_ Elfpltt hicbişey olmaz canım Allah’ın izniyle sen millete bakma ben kullanırken yaptım ilk doğumda
Yayalin Bende aynı şekildeyim dün doktorum normal doğum yapamazsın dedi ama ben normal istiyordum napicam şaşırdım kaldım
Elfpltt Yayalin Bana doktorum normal doğum yapabilirsin dedi ama çevremde ki insanlar yapılmaz falan diye konuştular hep.
canan_55 Elfpltt Herkes herşeyi söyler doktordan daha bilgili çevremizdekiler ben de kullanıyorum ve bi skkıntj olmazsa inşallah normal istiyorum ben de