biryazgecesiii Kızlar bazen rahmimde doluluk hissediyorum ve o doluluk hissinden sonra rahmimde pıt pıt atma hissi oluyor sanki böyle garip hareketler varmış gibi
1kediannesi1 biryazgecesiii bazen benimde toplanmış gibi hissediyorum sonra seyirler tarzında oluyor bende 13 haftalığım ilk gebelik değil acaba hissediyor muyum diyorum 😅
nuraymommy biryazgecesiii evet canım bende 14+3 aynı şekilde hissediyorum karnımın içinde seğirme gibi pıt pıt bişey atıyor hareket diyor tanıdıklarım 😂
YyyyYasemin biryazgecesiii ben o haftalarda göz seğirmesi olarak hissettim 17+3 deyim bi kaç gündür pıt pıta döndü tabi zayıfsanız olabilir benim biraz göbüş vardı 🤣
biryazgecesiii 1kediannesi1 bende kesinlikle bazen günde birkaç kez oluyor aslında hamileliğimin en başında da seyirmeler oluyordu rahmimde ama bu daha farklı gibi 🥹
biryazgecesiii nuraymommy çok heyecanlandım buraya yazdığım ana kadar hiç hareket olma ihtimalini düşünmemiştim ama yalnız değilmişim 🥲🫠
biryazgecesiii YyyyYasemin aslında benim de göbeğim var hatta kafam karışıyor bebek mi göbek mi diye 😂
nuraymommy biryazgecesiii bende acaba diyordum ama çevrem bu şekilde hissettiklerini söyledi ben söyledikten sonra sende hissediyorsundur canım ☺️🌸