Zeynep0858 benim 16 haftalıkken gelmişti ilk gece uyurken bile geliyordu tişörtlerimden anlıyordum doktor normal olduğunu süt bezlerinin bazı hamişlerde erken geliştiğini söyledi ama kesinlikle elleme süt geliyor mu diye sıkma göğüs ucu uyarılması rahimin kasılmasına neden olabiliyor muş kendi kendine olan akıntılar normal benim bazen sarı su bazen de beyaz geliyordu hatta üstünde beyazlıklar kalıp kuruyordu