Kızlar regl den 1 hafta sonra başladım övülasyon testine 2 Eylül de yani 2,3 Eylül test silikti dün evde olmadığım için yapamadım testi düneyinden başlayan uzayan şeffaf akıntım var bugün test yaptığımda da silik ti acaba yükselişe yeni mi başlıyor yada düneyin mi yumurtlamaydı çok alak bullak oldu kafam bu da testin fotoğrafı
