Merhaba 8+2 hamileyim dün kadın doğum kontrolüm vardı kan verdim troitim yüksek çıkmış beni dahiliyeye gönderdiler tekrar bu sabah aç karnına kan verdim ve yine değerim 3,5 çıktı. Doktor çok normal olduğunu değerimin yüksek olmadığını söyledi. Ama internette veya bu forumdakileri okuduğum zaman hamile birinin rn fazla 2,5 olması gerektiğini söylüyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum özele mi gitsem bilmiyorum. Şüphede kaldım baya.